Wist u dat maar liefst een op de vier medewerkers te maken krijgt met verbale agressie? Gelukkig kunt u met de juiste training veel situaties met verbale agressie in juiste banen geleiden. Begrip tonen, een zelfverzekerde houding, grenzen stellen en duidelijke communicatie spelen hierin een belangrijke rol.
Vaak maakt het niet uit of u groot of klein bent. Een juiste benadering van een agressieve klant, cliënt of bezoeker zorgt ervoor dat u de angel eruit trekt. In deze curcus helpen wij u om escalatie van beginnende gewelddadige situaties te voorkomen. Iedereen kan leren professioneel om te gaan met verbale agressie. Hiermee zal er een prettige en veilige werksfeer ontstaan.
Tijdens deze cursus behandelen we de volgende punten:
De cursus omgaan met verbale agressie is bedoeld voor de volgende sectoren:
Indien er sprake is van meer dan alleen verbaal geweld, kan deze cursus gecombineerd worden met onze praktische cursus 'Omgaan met fysieke agressie'. Neem contact met ons op voor de mogelijkheden.
Joure 29-10-2020 - Met intens verdriet geven wij U kennis van het overlijden van Herman van der Zee. Herman was één m... lees verder »
Directeur Herman van der Zee is onlangs in gesprek geweest met Ondernemend Friesland over zijn visie op beveiliging in d... lees verder »